Dia 8 de maig, tot preparant el nostre espai.

Hem començat a les quatre de la tarda i hem acabat al voltant de les nou de vespre. Bon temps i bon equip.

La gent de l’aula de pintura i el seu professor, que han fet la decoració d’aquestes noies i nois, del nostre pícnic de temps de flors.

Enguany, anem pel tercer any que els amics i companys de l’associació de veïns de Palau-sacosta i l’associació de veïns de Mas Jardí, es troben per fer quelcom diferent en temps de flors. Una exposició conjunta de tot el barri, en un espai de Palau-sacosta.